UWAGA - NOWE KONTA

Szanowni Mieszkańcy

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” zawiadamia, że w celu usprawnienia ewidencji dokonywanych wpłat
z tytułu posiadanych:

  1. lokali mieszkalnych,
  2. lokali użytkowych,
  3. garaży,
  4. miejsc postojowych na parkingach,
  5. wynajętych dodatkowych pomieszczeń (np. komórek)

dla każdego właściciela (najemcy, uzytkownika) w zasobach Spółdzielni został utworzony w Banku PKO BP indywidualny numer konta bankowego służący tylko i wyłącznie do dokonywania wpłat za lokale w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK”.

W przypadku posiadania większej liczby lokali w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK”  (np. mieszkanie, garaż, miejsce postojowe na parkingu, dodatkowe wynajęte pomieszczenie) dla każdego z tych lokali utworzony jest inny (indywidualny) numer konta bankowego. 

W związku z powyższym informujemy, że każdy właściciel (najemca, użytkownik) otrzymał powiadomienie o indywidualnym numerze konta bankowego, na które to konto prosimy dokonywać opłat za lokal.

Nie należy łączyć ze sobą wpłat dotyczących różnych lokali !

W przypadku dokonywania opłat w formie „zlecenia stałego” należy niezwłocznie w banku, w którym jest zlecenie zmienić numer konta bankowego dla wpłat z tytułu opłat za posiadane lokale w zasobach SM „HUTNIK”. 

Na indywidualne życzenie  –  spółdzielnia wydrukuje blankiety wpłat (druki przelewów).

Bliższe informacje na temat indywidualnych kont bankowych można uzyskać w biurze SM „HUTNIK” ul. Gliniana 59/3 lub pod numerem tel. 698 628 703 lub 71 336 51 46

 

Informację przygotował: Witold Król, dnia 08.11.2022 r.

 

ZAŁĄCZNIKI