INDYWIDUALNE NUMERY KONT
Szanowni Mieszkańcy
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” zawiadamia, że w celu usprawnienia ewidencji dokonywanych wpłat
z tytułu posiadanych:
- lokali mieszkalnych,
- lokali użytkowych,
- garaży,
- miejsc postojowych na parkingach,
- wynajętych dodatkowych pomieszczeń (np. komórek)
dla każdego właściciela (najemcy, uzytkownika) w zasobach Spółdzielni został utworzony w Banku PKO BP indywidualny numer konta bankowego służący tylko i wyłącznie do dokonywania wpłat za lokale w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK”.
W przypadku posiadania większej liczby lokali w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „HUTNIK” (np. mieszkanie, garaż, miejsce postojowe na parkingu, dodatkowe wynajęte pomieszczenie) dla każdego z tych lokali utworzony jest inny (indywidualny) numer konta bankowego.
W związku z powyższym informujemy, że każdy właściciel (najemca, użytkownik) otrzymał powiadomienie o indywidualnym numerze konta bankowego, na które to konto prosimy dokonywać opłat za lokal.
Nie należy łączyć ze sobą wpłat dotyczących różnych lokali !
W przypadku dokonywania opłat w formie „zlecenia stałego” należy niezwłocznie w banku, w którym jest zlecenie zmienić numer konta bankowego dla wpłat z tytułu opłat za posiadane lokale w zasobach SM „HUTNIK”.
Na indywidualne życzenie – spółdzielnia wydrukuje blankiety wpłat (druki przelewów).
Bliższe informacje na temat indywidualnych kont bankowych można uzyskać w biurze SM „HUTNIK” ul. Gliniana 59/3 lub pod numerem tel. 698 628 703 lub 71 336 51 46.
Załączniki - ogłoszenia z informacjami o nowych kontach dla poszczególnych budynków są do pobrania w menu - pionowym: "UWAGA - NOWE KONTA".
Informację przygotował: Witold Król, dnia 08.11.2022 r.