Ogłoszenie o pracy biura w okresie świąteczno - noworocznym

Utworzono dnia 20.12.2021

Informacja o nieczynnym biurze Spółdzielni

 

SZANOWNI MIESZKAŃCY

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" informuje, iż w dniach:

od 22.12.2021 – do 24.12.2021 r.

oraz

od 30.12.2021 r. – do 31.12.2021 r.

biuro administracji Spółdzielni będzie nieczynne.

W celu zgłoszenia awarii w tym dniu prosimy o kontakt telefoniczny na jeden z numerów alarmowych dostępnych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych. Można również zgłosić awarię na nr telefonu: 662157778  lub  668138776.

W razie konieczności zgłoszenia wniosków lub innych spraw prosimy o przysłanie korespondencji na adres e-mail:

sm_hutnik@wp.pl

lub

biuro_sm_hutnik@wp.pl

Korespondencję można również wrzucić do skrzynki pocztowej (nr 3) w holu przed wejściem do biura Spółdzielni.

 

Informację przygotował: Witold Król, 20.12.2021 r.