Ogłoszenie o pracy biura w okresie świąteczno - noworocznym
Informacja o nieczynnym biurze Spółdzielni
SZANOWNI MIESZKAŃCY
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" informuje, iż w dniach:
od 22.12.2021 – do 24.12.2021 r.
oraz
od 30.12.2021 r. – do 31.12.2021 r.
biuro administracji Spółdzielni będzie nieczynne.
W celu zgłoszenia awarii w tym dniu prosimy o kontakt telefoniczny na jeden z numerów alarmowych dostępnych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych. Można również zgłosić awarię na nr telefonu: 662157778 lub 668138776.
W razie konieczności zgłoszenia wniosków lub innych spraw prosimy o przysłanie korespondencji na adres e-mail:
sm_hutnik@wp.pl
lub
biuro_sm_hutnik@wp.pl
Korespondencję można również wrzucić do skrzynki pocztowej (nr 3) w holu przed wejściem do biura Spółdzielni.
Informację przygotował: Witold Król, 20.12.2021 r.