Nowy Regulamin dotyczący korespondencji bezpośredniej i elektronicznej z użytkownikami lokali w S.M. „Hutnik”

Utworzono dnia 09.09.2022

Szanowni Mieszkańcy

W dniu 08.09.2022 r. Rada nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" podjęła Uchwałę nr 01/09/2022 w sprawie zatwierdzenia Regulaminu określającego zasady prowadzenia korespondencji bezpośredniej oraz korespondencji elektronicznej z użytkownikami lokali w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”. Uchwała weszła w życie z dniem podjęcia.

Rada Nadzorcza podjęła również kolejną Uchwałę nr 02/02/2022 z dnia 08.09.2022 r. w sprawie ustalenia odpłatności za korespondencję bezpośrednią wysyłaną na adresy pocztowe nie będące w zasobach  Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”. Uchwała również weszła w życie z dniem podjęcia.

W załączeniu do informacji przedstawiamy:

  1. Regulamin określający zasady prowadzenia korespondencji bezpośredniej oraz korespondencji elektronicznej z użytkownikami lokali w Spółdzielni Mieszkaniowej „Hutnik”
  2. Załącznik nr 1 - OŚWIADCZENIE - wskazanie adresu pocztowego
  3. Załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIE - wskazanie adresu e-mail
  4. Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
  5. Uchwała RN nr 01/09/2022 z dnia 08.09.2022 r.
  6. Uchwała RN nr 02/09/2022 z dnia 08.09.2022 r.

Informację przygotował: 2022-09-09, Witold Król

 

ZAŁĄCZNIKI