Kwarantanna pracowników Spółdzielni

Utworzono dnia 31.03.2021

SZANOWNI MIESZKAŃCY

 

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" informuje, że biuro administracji będzie nieczynne do dnia 09.04.2021 z powodu kwarantanny pracowników.

W celu zgłoszenia pilnych awarii prosimy o kontakt telefoniczny na jeden z numerów alarmowych dostępnych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych.

Można również zgłosić awarię na nr telefonu: 662 157 778  lub  668 138 776.

W razie konieczności zgłoszenia sprawy prosimy o przysłanie korespondencji na adres e-mail:

  • sm_hutnik@wp.pl
  • biuro_sm_hutnik@wp.pl

Korespondencję można również wrzucić do skrzynki pocztowej (nr 3) w holu przed wejściem do biura Spółdzielni.

 

Informację przygotował: Witold Król

Wrocław, dnia 31.03.2021 r.