INFORMACJA O PRACY BIURA SPÓŁDZIELNI OD DNIA 01.10.2021 r.
Szanowni Mieszkańcy
W związku ze zmianą ilości etatów pracowników Spółdzielni, Zarząd postanawia ustalić nowy harmonogram pracy na poszczególnych stanowiskach oraz nowy harmonogram przyjmowania interesantów w biurze Spółdzielni.
Od dnia 01.10.2021 r. pracownicy w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej "HUTNIK" będą pracować w następujących godzinach:
Stanowisko: Administracja, Pani Alicja Leśniak (7/8 etatu)
poniedziałek | 7.30 - 15.00 |
wtorek | 7.30 - 15.00 |
środa | 7.30 - 15.00 |
czwartek | 7.30 - 15.00 |
piątek | 8.00 - 13.00 |
Stanowisko: Kierownik Spółdzielni, Pan Witold Król (5/8 etatu)
poniedziałek | 10.00 - 15.00 |
wtorek | 10.00 - 15.00 |
środa | 10.00 - 15.00 |
czwartek | 10.00 - 17.00 |
piątek | 10.00 - 13.00 |
Stanowisko: Główna Księgowa, Pani Krystyna Lenart (Biuro rachunkowe), urzęduje w biurze Spółdzielni w następujących dniach i godzinach:
wtorek | 8.00 - 12.00 |
piątek | 8.00 - 12.00 |
Interesanci przyjmowani będą w biurze Spółdzielni w następujących godzinach:
poniedziałek | 10.00 – 14.30 |
wtorek | 10.00 – 14.30 |
środa | 10.00 – 14.30 |
czwartek | 10.00 – 16.30 |
piątek | 10.00 – 12.30 |
Celem zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się groźnego dla zdrowia i życia wirusa SARS-CoV-2 oraz szerzenia infekcji, zalecamy zgłaszanie spraw do biura:
telefonicznie: | |
Administracja, biuro Spółdzielni: | 71/336 44 59, 698 628 703 |
Konserwator: | 668 138 776 |
Kierownik Spółdzielni | 662 157 778 |
lub e-mailowo: sm_hutnik@wp.pl lub biuro_sm_hutnik@wp.pl |
Jeżeli jednak jest konieczność załatwienia sprawy w biurze Spółdzielni, to prosimy o przybycie pojedynczo, bez osób towarzyszących, z wyłączeniem przypadków, w których obecność innych osób jest konieczna do załatwienia określonej sprawy. Szczególnie prosimy o stosowanie maseczek ochronnych w trakcie wizyty w biurze Spółdzielni. Zachęcamy również do stosowania korespondencji elektronicznej, jako tańszej i szybszej niż tradycyjna korespondencja pocztowa.
Z góry dziękujemy za zrozumienie i zastosowanie się do powyższej prośby, ponieważ nasze odpowiedzialne zachowania mają pomóc chronić nas wszystkich przed groźną infekcją i zachorowaniem.
Po godzinach pracy Spółdzielni, w razie potrzeby usunięcia nagłej awarii można telefonować do konserwatora lub na odpowiednie pogotowie. Lista telefonów alarmowych jest dostępna na tablicach informacyjnych zlokalizowanych na parterach klatek schodowych oraz na stronie internetowej Spółdzielni: http://hutnik.naszaspoldzielnia.com/kontakt .
Podstawa prawna: Art. 48 § 1 Ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze (Dz. U. 1982 nr 30 poz. 210, tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 648).
Informację przygotował: Witold Król, 30.09.2021 r.