Informacja o nieczynnym biurze Spóldzielni w dniu 24.12.2020 r
SZANOWNI MIESZKAŃCY
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" informuje, iż w dniu 24 grudnia 2020 r. (w czwartek), biuro administracji Spółdzielni będzie nieczynne.
W celu zgłoszenia awarii w tym dniu prosimy o kontakt telefoniczny na jeden z numerów alarmowych dostępnych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych. Można również zgłosić awarię na nr telefonu:
662157778 lub 668138776.
W razie konieczności zgłoszenia wniosków lub innych spraw prosimy o przysłanie korespondencji na adres e-mail:
sm_hutnik@wp.pl lub biuro_sm_hutnik@wp.pl
Korespondencję można również wrzucić do skrzynki pocztowej (nr 3) w holu przed wejściem do biura Spółdzielni.
Informację przygotował: Witold Król, 18.12.2020 r.