Informacja o nieczynnym biurze Spóldzielni w dniu 24.12.2020 r

Utworzono dnia 18.12.2020

SZANOWNI MIESZKAŃCY

 

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" informuje, iż w dniu 24 grudnia 2020 r. (w czwartek), biuro administracji Spółdzielni będzie nieczynne.

W celu zgłoszenia awarii w tym dniu prosimy o kontakt telefoniczny na jeden z numerów alarmowych dostępnych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych. Można również zgłosić awarię na nr telefonu:

662157778  lub  668138776.

W razie konieczności zgłoszenia wniosków lub innych spraw prosimy o przysłanie korespondencji na adres e-mail:

sm_hutnik@wp.pl  lub  biuro_sm_hutnik@wp.pl

Korespondencję można również wrzucić do skrzynki pocztowej (nr 3) w holu przed wejściem do biura Spółdzielni.

 

Informację przygotował: Witold Król, 18.12.2020 r.