Informacja o nieczynnym biurze Spółdzielni

Utworzono dnia 28.04.2025

Informacja o nieczynnym biurze Spółdzielni

 

SZANOWNI MIESZKAŃCY

 

 

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" informuje, iż w dniu: 02.05.2024r. biuro administracji Spółdzielni będzie nieczynne.

 

W celu zgłoszenia awarii w tych dniach prosimy
o kontakt telefoniczny na jeden z numerów alarmowych dostępnych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych.

Można również zgłosić awarię na nr telefonu: 698 628 703   lub  668 138 776.

W razie konieczności zgłoszenia wniosków lub innych spraw prosimy o przysłanie korespondencji na adres e-mail:

zarzad@smhutnikwroc.pl

lub

administracja@smhutnikwroc.pl

Korespondencję można również wrzucić do skrzynki pocztowej (nr 3) w holu przed wejściem do biura Spółdzielni a także do skrzynki mieszczącej się przed wejściem do bramy przy ul. Glinianej 59 .