Informacja o nieczynnym biurze Spółdzielni w dniu 12.11.2021 r.

Utworzono dnia 09.11.2021

SZANOWNI MIESZKAŃCY

 

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" informuje, iż w dniu 12 listopada 2021 r. (w piątek), biuro administracji Spółdzielni będzie nieczynne.

W celu zgłoszenia awarii w tym dniu prosimy o kontakt telefoniczny na jeden z numerów alarmowych dostępnych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych. Można również zgłosić awarię na nr telefonu:

662157778  lub  668138776.

W razie konieczności zgłoszenia wniosków lub innych spraw prosimy o przysłanie korespondencji na adres e-mail:

sm_hutnik@wp.pl  lub  biuro_sm_hutnik@wp.pl

Korespondencję można również wrzucić do skrzynki pocztowej (nr 3) w holu przed wejściem do biura Spółdzielni.

 

Informację przygotował: Witold Król, 09.11.2021 r.