Informacja o nieczynnym biurze Spółdzielni w dniu 12.10.2022 r.

Utworzono dnia 10.10.2022

SZANOWNI MIESZKAŃCY

 

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" informuje, iż w dniu:

12.10.2022 r.

biuro administracji Spółdzielni będzie nieczynne.

W celu zgłoszenia awarii w tym dniu prosimy o kontakt telefoniczny na jeden z numerów alarmowych dostępnych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych. Można również zgłosić awarię na nr telefonu: 698 628 703 lub 668 138 776.

W razie konieczności zgłoszenia wniosków lub innych spraw prosimy o przysłanie korespondencji na adres e-mail:

sm_hutnik@wp.pl

lub

biuro_sm_hutnik@wp.pl

Korespondencję można również wrzucić do skrzynki pocztowej (nr 3) w holu przed wejściem do biura Spółdzielni.

 

Informację przygotował: 10.10.2022 r., Witold Król