Informacja o nieczynnym biurze Spółdzielni w dniu 12.10.2022 r.
SZANOWNI MIESZKAŃCY
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Hutnik" informuje, iż w dniu:
12.10.2022 r.
biuro administracji Spółdzielni będzie nieczynne.
W celu zgłoszenia awarii w tym dniu prosimy o kontakt telefoniczny na jeden z numerów alarmowych dostępnych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych. Można również zgłosić awarię na nr telefonu: 698 628 703 lub 668 138 776.
W razie konieczności zgłoszenia wniosków lub innych spraw prosimy o przysłanie korespondencji na adres e-mail:
lub
biuro_sm_hutnik@wp.pl
Korespondencję można również wrzucić do skrzynki pocztowej (nr 3) w holu przed wejściem do biura Spółdzielni.
Informację przygotował: 10.10.2022 r., Witold Król